يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِيَ لِلصَّلَاةِ مِنْ يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ تَعْلَمُونَ

به مناسبت گرامی داشت هفته نیروی انتظامی ، فرمانده و پایوران نیروی انتظامی شهرستان میبد با حضور در بیت آیت الله اعرافی ، با حجت الاسلام حسنی امام جمعه موقت این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش میبد آدینه ، امام جمعه موقت میبد در این دیدار گفت : نیروی انتظامی ضامن امنیت جامعه هست و کسانی که در نیروی انتظامی و پلیس راهور خدمت می کنند ؛ با تلاش های شبانه روزی ، امنیت را در شهرها و جاده ها در بالاترین سطح برقرار می کنند.
حجت الاسلام حسنی افزود : اگر در جامعه و کشوری امنیت خدشه دار شود ، تمام مصالح جامع تحت تاثیر قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی و با همت نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی ایران اسلامی از امن ترین کشورها در منطقه است گفت : همین اقتدار نیروهای مسلح است که جلوی شرارت دشمن را می گیرد.
امام جمعه موقت میبد ، اقتدار را شاکله اصلی نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی خواند و گفت : مردم پلیس مقتدر می خواهند و نیروی انتظامی باید مقتدر و شجاع در دفاع از امنیت و آسایش مردم شب و روز نشناسد.
حجت الاسلام حسنی تصریح کرد : در عین حال پلیس و نیروی انتظامی باید در برخورد با مردم دارای رأفت و رحمت باشد و قشر پایین جامعه پلیس را یار و یاور خود در رسیدن به حقوق قانونی خود بدانند.

تبلیغات

Template Design:Dima Group