کد خبر:5022 جمعه, 30 فروردين 1398
امام جمعه موقت میبد :
امام جمعه موقت میبد با محکوم کردن ترامپ و دولت امریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه تصریح کرد: سپاه مولود مبارک انقلاب و پیش قرآول در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی است و دولت جائر امریکا و ترامپ نمی تواند این نیروی نظامی که باعث امنیت در منطقه شده است را تروریست معرفی کند .

به گزارش میبد آدینه ، امام جمعه میبد در خطبه های نمازجمعه این هفته با یادآوری کشتار بی رحمانه 80 نفر از پیروان داودی که اکثر آنها زن و کودک بودند دولت امریکا را بزرگترین تروریست عالم خواند و گفت: دولتی که زن و بچه را زنده زنده به آتش می کشد چگونه می تواند داعیه حقوق بشر داشته باشد .

حجت الاسلام محمد اعرافی افزود: دولتی که در قضیه حمله به طبس در چهارم اردیبشهت ، یا از سوی منافقین کوردل با دستگاه اتو بدن های عزیزان بسیجی و سپاهی ما را سوزاندند و اخیرا در یمن مدرسه ای را که غیرنظامی بود حمله و آنها را به شهادت رساندند جای بسی بیشرمی برای آنهاست .

خطیب جمعه موقت میبد با محکوم کردن ترامپ و دولت امریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه تصریح کرد: سپاه مولود مبارک انقلاب و پیش قرآول در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی است و دولت جائر امریکا و ترامپ نمی تواند این نیروی نظامی که باعث امنیت در منطقه شده است را تروریست معرفی کند .

 وی با بیان اینکه اولین تروریست عالم خود دولت امریکاست افزود: امروز سپاه علاوه بر دستاوردهای داخلی به بازیگر مهم در معادلات امنیتی منطقه و غرب آسیا تبدیل شده است.

امام جمعه موقت میبد با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با ارتقاء قدرت هوشند خود و بازنگری اندیشه مقاومت در فرهنگ سیاسی منطقه ، پتانسیل و قدرت خوبی را تولید کرده است تصریح کرد: همه ملت های غرب آسیا و مسلمان خود را مدیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می دانند.

حجت الاسلام اعرافی با اشاره به حضور سپاه در عرصه مدافع حرم و حمایت از ملت های مبارز منطقه و مقاومت در مقابل صهیونیست ها گفت: امروز سپاه تنها به ایران اختصاص ندارد بکله علاوه بر اینکه پاسدار انقلاب است باعث صدور انقلاب به جهان و منطقه شده است .

خطیب جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد: آنهایی که می خواهند بین ارتش و سپاه تفرقه بیاندازند باید مواظب کلامشان باشند چرا که این دو مکمل هم در حفظ امنیت مرزهای کشور و امور فرامنطقه ای و امنیت جهان اسلام هستند .

وی سالروز میلاد موفورالسرور حضرت امام زمان (عج) و روز سربازان گمنان امام زمان را تبریک گفت و افزود: در این روز بزرگ باید جشن ها بر اساس تعالیم قرآنی و شرعی برگزار شود تا به گناه نیافتیم .

امام جمعه موقت میبد با اشاره به نقش ممتاز وزارت اطلاعات در راستای صیانت از ارزشهای اسلام و انقلاب گفت: مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان نقش مهمی در امنیت و آرامش مردم دارد و باید این فعالیت ها با جلب اعتماد عمومی و حفظ آبروی مردم توام باشد و نیروهای متعهد ، انقلابی و کاردان که اخلاق و خدامحوری و پیرو حقیقی ولایت هستند جذب شوند .

امام جمعه موقت میبد در ادامه سخنان خود با اشاره به سال 98 سال رونق تولید گفت: برای تحقق این شعار مقام معظم رهبری باید 8 خاکریز فتح شود .

تحقق شعار رونق تولید با فتح 8 خاکریز

1-بازنگری در شیوه بهبود فضای کسب و کار

2-مقابله با سوداگری و فساد اداری در همه بدنه اداری کشور

3-خروج دولت از تصدی گری اقتصادی و عمل به اصل 44 قانون اساسی

4-اصلاح قوانین مرتبط با اصل 44 و خصوصی سازی

5-خروج از اقتصادی دستوری و اصلاح قوانین

6-اصلاح گلوگاه های نظام بانکی

7-تقویت سرمایه های اجتماعی و جلب اعتماد و رضایت عموم مردم

8-تمرکز بر پیمان های منطقه ای با دیگر کشورها و توجه به اصول ارزشهای اسلام و انقلاب در پیمانها


پایگاه خبری میبد آدینه - ستاد نماز جمعه شهرستان میبد - استفاده از مطالب با ذکر منبع مجاز است.