کد خبر:5083 جمعه, 07 تیر 1398
یادواره سرداران و ۷۴ شهید شهیدیه در شهرستان میبد با حضور آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه، جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در حسینیه اعظم شهیدیه برگزار شد.

به گزارش میبد آدینه، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم به موضوع دشمنی امریکا با ملت ایران پرداخت و گفت: دعوای بین حق و باطل و دشمنی امریکا علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران، ۴۰ سال است که ادامه دارد و در طول این سال‌ها امریکا حتی در یک مورد هم نتوانسته است پیروز از میدان بیرون بیاید.

سردار علی فدوی، هدف‌گیری پیشرفته‌ترین پهپاد امریکا توسط سپاه را نصرت الهی خواند و گفت: اگر انسانی تمام تلاش خود را در مسیر حق به کار گیرد خداوند هم با عمل به وعده خود او را کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی و اسلام، استکبارستیز و مدافع مظلوم است و ما در طول انقلاب به تکلیف خود عمل کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی از روحانیون قم هم در این مراسم حفظ ارزش‌های ۸ سال دفاع مقدس و عمل به وصیت‌های شهدا را اساس حرکت در مسیر اسلام و انقلاب خواند.

حجت‌الاسلام مؤمنی بابیان اینکه شهدا ولایت‌پذیر بودند گفت: جامعه‌ای که ولایت در آن جریان دارد از هرگونه آسیب به دور است و دشمن نمی‌تواند در ایمان، اراده و شجاعت او خللی وارد کند.

 وی تصریح کرد: امروز جامعه برای ادامه راه شهدا و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های امام و انقلاب به فرهنگ شهید و شهادت و ازجان‌گذشتگی نیاز دارد و این فرهنگ باید به نسل‌های بعد از انقلاب که جنگ را ندیده و تجربه نکرده‌اند تبیین شود.

در پایان این مراسم، شرکت‌کنندگان از روحانی شهید شعبانعلی عبدالهی از شهدای تازه تفحص شده استقبال کردند.


پایگاه خبری میبد آدینه - ستاد نماز جمعه شهرستان میبد - استفاده از مطالب با ذکر منبع مجاز است.